Google oglašavanje
za efikasan rast profita
Naš tim stručnjaka konstantno prati razvoj platformi za oglašavanje, kako bi obezbedili najoptimalniji rezulat za uložene resurse.
Optimizacija ključnih reči za konverzije
Prikaži svoj biznis prvi kupcima koji nameravaju kupovinu, sa precizno targetiranim kampanjama.
Kreiramo napredne Google kampanje, koje usmeravamo na poboljšanje obima i kvaliteta tvojih potencijalnih klijenata. Naš proces kreiranja kampanja podrazumeva određivanje pravih ključnih reči za relevantnu publiku sa ciljem uštede novca i povećanja prihoda.
Google oglašavanje kod nas podrazumeva:
- Search Ads
- Youtube Ads
- Shopping Ads
- Display Ads
- Generisanje Lidova
- Retarget Kampanje
- Google Analytics 4
- Google Tag Manager
- Google Ads Account
- Conversion Rate Optimization
- A/B Testiranje
- Optimizacija Teksta i Vizuala
- Optimizacija Budžeta
- Analiza Konkurencije
- Analiza Publike
- Istraživanje Ključnih Reči
- Upravljanje Kampanjama
- Analiza i Izveštaj
Najčešće postavljena pitanja
Kako Google oglasi mogu pomoći mom biznisu da ostvarim svoje ciljeve?
Google oglašavanje je sjajan način da se dođe do kupaca koji su trenutno zainteresovani za proizvod ili uslugu koju tvoj brend nudi. Na ovaj način možemo usmeriti tvoju ponudu tamo gde je potražnja velika i time povećati šansu da kupac odabere tvoj brend, umesto tvog konkurenta.
Kako da znam da će Google oglašavanje doneti željene rezultate?
Prednost Google oglasa je to što su rezultati merljivi. Kada se kampanje postave kako treba, rezultati neće izostati. To znači da možemo pratiti rezultate Google oglašavanja i po potrebi ih menjati kako bi minimizirali troškove i povećali prihode od prodaje proizvoda ili usluga.
Koja je cena vaših usluga i šta je sve uključeno u tu cenu?
Cena usluga zavisi od tvojih potreba. Google oglašavanje je širok pojam, zato te pozivamo da zakažeš jedan kratak sastanak sa našim timom kako bismo zajedno utvrdili tvoje ciljeve, kao i načine na koji Google oglasi mogu da ti pomognu da te ciljeve i ostvariš.
Kako pronalazite pravu publiku putem Google oglasa?
Pronalaženje prave publike putem Google oglasa zahteva duboko razumevanje tvog proizvoda ili usluge, zatim usmeravanje marketing kampanja ka publici zainteresovanoj za tvoje proizvode ili usluge, uz kontinuirano praćenje i prilagođavanje kampanje kako bi postigli najbolje rezultate.
Koje metrike će se koristiti za merenje uspeha Google oglašavanja?
Metrike koje se koriste za merenje uspeha Google oglašavanja uključuju CTR (procenat ljudi koji su kliknuli na reklamu), konverzije, CPA (trošak po akciji), ROAS (stopa povrata na ulaganje) i kvalitetna ocena oglasa.