Optimizacija landing
stranica za konverzije
Prodajno orijentisana stranica na sajtu koja promoviše specijalnu ponudu/proizvod/uslugu i deo je svake marketinške kampanje.
Landing Page koji posetioce navodi na akciju
Landing stranica je jedan od najmoćnijih alata za konverziju posetioca u kupce u prodajnom levku
Ova stranica za cilj ima da pruži prave informacije i ukloni sve nedoumice kako bi se povećala verovatnoća da će posetioci sajta preduzeti željenu akciju. Ukoliko se poruka u oglasu ne poklapa sa linkom to dovodi do neželjenog rezultata i rasipanja budžeta. Te je veoma važno da se landing page dizajnira na pravi način, kako bi marketinški napori bili potpuni i kako bi doveli do prodaje.
Kreiranje Landing stranice kod nas podrazumeva:
- Izrada Prodajne Strategije
- Kreiranje Landing Stranice
- Dizajn Stranice
- Pisanje Prodajnog Teksta
- UX/UI
- Optimizacija CTA
- Analiza Proizvoda/Usluge
- Pronalaženje USP-a
- Analiza Konkurencije
- Kreiranje Brend Persone
- Upravljanje Kampanjama
- Analiza i Izveštaj
Najčešće postavljena pitanja
Šta je Landing page i koja je njena funkcija?
Landing page je stranica na sajtu koja ima funkciju da pretvori posetioca u kupca. To može biti popunjavanjem kontakt forme, pozivom, kupovinom ili pretplatom na proizvod ili uslugu. Važno je istaći da je Landing Page usko vezan za marketing kampanje, jer će potencijalni kupci prvo videti reklamu, a zatim doći na Landing stranicu da izvrše željenu akciju.
Da li mi je neophodan Landing Page da bi se proizvod ili usluga prodala?
Landing Page nije neophodan da bi se nešto prodalo, ali može drastično povećati stopu konverzije. U proseku, ljudi koji posete sajt izvrše željenu akciju (konverziju) u 2-5% slučajeva, dok kod Landing Page stopa konverzije iznosi u proseku 5-15%. To znači da na 1000 posetioca, prosečan biznis koji nema Landing Page rizikuje da izgubi 5-10 kupaca.
Kako će se pratiti uspeh Landing Page-a?
U okviru marketinške kampanje, jasno ćemo definisati cilj. Ovo podrazumeva da pratimo broj ljudi koji ulazi na Landing stranicu, koliko dugo se zadržavaju na njoj i u kom procentu izvršavaju akciju koju mi želimo (kupovina, prijava, itd..).
Koja je razlika između Landing Page-a i Homepage-a?
Početna stranica služi za opšte informacije o brendu, proizvodima/uslugama i ostalim relevantim informacijama o kompaniji, dok je jedini cilj Landing stranice da se posetioci pretvore u kupce.
Kako se dovodi publika na Landing stranicu?
Publika se dovodi isključivo putem plaćenih reklama, odnosno preko društvenih mreža, pretraživača ili email kampanja.