Društvene mreže
kao alat za prodaju
Koristimo napredne oglasne metode na društvenim mrežama i autentičan sadržaj kako bi obezbedili veliki broj kupaca u kratkom roku
Proaktivne kampanje koje donose rezultate
Ne rasipamo novac za oglašavanje, već ga usmeravamo tako da se višestruko vrati
Bez obzira da li je tvoj poslovni cilj prikupljanje lidova, novi klijenti, razvoj zajednice ili povećanje konverzija, napravićemo integrisanu marketinšku kampanju koja će taj cilj ostvariti na društvenim mrežama. Koristimo konstantno učenje algoritma platforme za oglašavanje, kako bismo dugoročno obezbedili da tvoja publika vidi reklamu u pravo vreme i na pravom mestu.
Oglašavanje na društvenim mrežama kod nas podrazumeva:
- Facebook Ads
- Instagram Ads
- LinkedIn Ads
- Sales Ads
- App Promotion
- Postavljanje Meta Pixel-a
- Upravljanje Ads Manager-om
- Postavljanje Konverzija
- Retarget Kampanje
- Lokacijske Kampanje
- A/B Testiranje
- Kreiranje Video Oglasa
- Optimizacija Teksta i Vizuala
- Analiza Konkurencije
- Segmentacija Publike
- Optimizacija Budžeta
- Upravljanje Kampanjama
- Analiza i Izveštaji
Najčešće postavljena pitanja
Koliko košta oglašavanje na društvenim mrežama?
Oglašavanje na društvenim mrežama je odlična investicija za veliki broj biznisa. Troškovi variraju, ali za manje firme mogu biti oko 5-10 eura dnevno, dok veće firme mogu uložiti hiljade eura mesečno. Važno je da se postave jasni ciljevi i prate rezultati kako bi smo osigurali da se dobija vrednost za uloženi novac.
Kada ću videti prve rezultate?
Prvi rezultati zavise od toga koji tip kampanje se pušta. Kod kratkoročnih kampanja (akcije, promocije), rezultati obično dolaze istog ili sledećeg dana. Za dugoročne kampanje (prodajne kampanje, lead generation), rezultati su vidljivi u nekoliko dana, ali postaju bolji vremenom, jer algoritam uči na predhodnim rezultatima kampanje i na taj način smanjuje troškove i povećava povrat na investiciju.
Koja je vaša strategija prodaje na društvenim mrežama?
Postoji mnogo načina da se nešto proda na društvenim mrežama, ali strategija koju ćemo koristiti zavisi od tvog biznisa. Naš savet jeste da zakažeš jedan sastanak sa našim timom gde ćemo diskutovati o strategijama koje su trenutno profitabilne u tvojoj industriji i način na koji ćemo ih implementirati u tvoj biznis.
Kako ćete meriti uspeh kampanje na društvenim mrežama?
Pre puštanja prve kampanje, naš tim se postara da su metrike po kojima ćemo pratiti rezultate dobro postavljene. To znači da izveštaj koji tvoja kompanija dobija na kraju meseca sadrži sve neophodne parametre za praćenje rezultata i uspešnosti kampanje, bilo da se radi o prodaji proizvoda ili usluga.
Kako ćete upravljati budžetom i troškovima?
Naša agencija radi po principu određivanja mesečnog budžeta u napred. Tvoj Account Manager će sa tobom napraviti raspored i odrediti budžet za reklame.
Na koji način se upoznajete sa mojim brendom i proizvodom/uslugama?
Kada se zakaže sastanak sa našim timom i ostave se podaci firme, daje nam priliku da se upoznamo sa biznisom i utvrdimo gde se nalazi prostor za rast. Prilikom prvog sastanka, naš tim će postaviti relevantna pitanja kako bi bolje razumeli i upoznali sa proizvodima ili uslugama koje treba reklamirati na društvenim mrežama.