Strateško brendiranje
kreirano da ostvari rast
Transformacija biznisa kroz inovativan vizuelni i verbalni identitet koji je prilagođen ostvarivanju tvojih poslovnih ciljeva.
Inventivna digitalna iskustva
Jedinstven identitet za tvoje proizvode ili usluge, kako bi se biznis istakao od konkurencije
Brend je više od logotipa i palete boja. Osmislićemo unikatan vizuelni i verbalni identitet. Uspostavićemo jasne smernice, kako bi tvoj brend zadržao doslednost u svim tačkama poslovanja.
Brendiranje kod nas obuhvata:
- Vizuelni Identitet
- Verbalni Identitet
- Izrada Knjige Standarda
- Analiza Industrije i Publike
- Rebrendiranje
- Logo
- Tipografija i Boje
- Doživljaj Brenda
- Ton Komunikacije
- Arhitektura Brenda
- Strategije Pozicioniranja
- Strategije Diferenciranja
- Dizajn Ambalaže
- Dizajn Sajtova
- UX/UI Dizajn
Najčešće postavljena pitanja
Koliko košta izrada logotipa?
Svrha brendiranja nije samo izrada logotipa, već ono sadrži mnoge druge elemente, koji su od ključne važnosti za isticanje tvog brenda od konkurencije. Samim tim cena angažovanja za brendiranje varira, pa ti predlažemo da nas kontaktiraš kako bismo ti dali tačnu cenu.
Koliko traje proces brendiranja?
Vremenski okvir razvoja brenda i rešenja za dizajn brenda može značajno da varira u zavisnosti od obima projekta i specifičnih zahteva. Sveobuhvatan proces razvoja brenda, koji uključuje istraživanje, formiranje strategije, dizajn brenda i implementaciju brenda u različitim uslugama, može trajati od mesec dana i više. Manji poduhvati u brendiraju mogu trajati i do dve nedelje.
Koja je svrha brendiranja?
Svrha brendiranja je prvenstveno da stvori izrazit i trajan utisak na kupce i tržište. Biznisi trebaju da stvore jedinstven identitet za svoje proizvode ili usluge kako bi se istakle od velike konkurencije. Specifična slika i ličnost brenda omogućava da se ljudi povežu i lakše odluče za kupovinu.
Da li mi je potrebno brendiranje ukoliko već prodajem?
Brend stvara poverenje, lojalnost i prepoznatljivost među potrošačima, čime olakšava prodaju. Ako nemaš brend, konkurencija ti može lako oduzeti tržišni udeo, a prodaja može biti manja zbog nedostatka poverenja i prepoznatljivosti. Brendiranjem obezbeđuješ sebi dugoročan rast i održivost svog biznisa.
Šta je knjiga grafičkih standarda?
Knjiga grafičkih standarda je dokument koji definiše specifične smernice i norme za upotrebu logotipa, fontova, boja i drugih grafičkih elemenata u okviru brendiranja jedne kompanije ili organizacije. Služi kao referenca u kreiranju promotivnih materijala kako bi se osigurala doslednost i prepoznatljivost brenda.